To już ostatnia odsłona tegorocznej kampanii promującej Fundusze Europejskie w Małopolsce. W październiku pod hasłem „Fundusze Europejskie w trosce o seniorów.
Tele-Anioł w Małopolsce” poznamy historie pięciu podopiecznych unijnego projektu „Małopolski Tele-Anioł”. To kolejny etap długofalowej strategii promocyjnej Funduszy Europejskich realizowanej przez Województwo Małopolskie i zarazem kolejny etap działań promujących rolę, jaką, odgrywają środki unijne w walce z COVID-19 w regionie. W maju i wrześniu zrealizowano kampanię pokazującą, jak środki unijne pomogły małopolskim szpitalom i służbom ratowniczym w walce z pandemią, natomiast w lipcu i sierpniu zachęcaliśmy do odkrywania Małopolski na nowo, czyli prezentowaliśmy atrakcje turystyczne dofinansowane z Funduszy Europejskich.
Więcej na stronie: https://www.rpo.malopolska.pl/aktualnosci-fundusze-a-koronawirus/starych-drzew-sie-nie-przesadza-fundusze-europejskie-w-trosce-o-seniorow