[01.09.2017] Ogłoszenie o zamówieniu
[18.09.2017] Informacja z otwarcia ofert
[02.10.2017] Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
[30.10.2017] Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Ogłoszenie nr 582042-N-2017 z dnia 2017-09-01 r.
Gmina Kalwaria Zebrzydowska: Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kalwaria Zebrzydowska, krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Mickiewicza 7 , 34130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 766 218, e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, faks 338 766 301.
Adres strony internetowej (URL): www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kalwaria-zebrzydowska.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
oferta w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012 r. Prawo pocztowe, osobiście, za pośrednictwem posłańca
Adres:
Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej, ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska - sekretariat (parter)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00
Numer referencyjny: ZP.271.16.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odcinku 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odcinku 050 km 0+200,00 – 0+269,00. Zakres prac przewidziany do wykonania w ramach zadania: Zadanie przewidziano do wykonania na dwóch odcinkach drogi wojewódzkiej nr 953 Skawina Kalwaria Zebrzydowska. 1. W ramach odcinka pierwszego w km 4+133,00 – 4+192,00 odc. 030 przewidziano do realizacji: 1) Budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – o długości 57 mb; 2) Budowę kanalizacji deszczowej o średnicy fi 400 mm wraz z montażem wpustów ulicznych i studni rewizyjnych o długości 59 mb; 3) Budowę umocnień skarpowych poprzez montaż palisady żelbetowej o długości 51 mb; 4) Budowę ścieku przychodnikowego z korytek betonowych na długości 51 mb; 5) Wykonanie poszerzenia konstrukcji nawierzchni jezdni; 6) Remont zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. 2. W ramach odcinka drugiego w km 0+200,00 – 0+269,00 odc. 050 przewidziano do realizacji: 1) Budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o długości 69 mb; 2) Budowę kanalizacji deszczowej o średnicy fi 500 mm wraz z montażem wpustów ulicznych i studni rewizyjnych o długości 69 mb; 3) Budowę ścieku przychodnikowego z korytek betonowych na długości 40 mb; 4) Remont zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; 5) Remont skrzyżowania z drogą gminną o nawierzchni bitumicznej; 6) Wykonanie poszerzenia konstrukcji nawierzchni jezdni. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. II. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233140 – 2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej III. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Ewentualny zakres w/w robót: roboty budowlane polegające na budowie chodnika wraz z kanalizacją deszczową, poszerzeniu jezdni, remoncie zjazdów indywidualnych, wykonaniu urządzeń odwadniających na odcinku do 50 mb. Zamawiający udzieli zamówienia na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym. IV. Zamawiający, w związku z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – w szczególności: roboty brukarskie, obsługa urządzeń i prace związane z robotami bitumicznymi. V. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów. VI. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, określenie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. VII. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. VIII. W przypadku zmian personalnych wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia i kopii nowo zawartych umów o pracę w terminie do 7 dni od dokonania zmiany. IX. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudniania osób przez wykonawcę/podwykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. X. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia i dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. XI. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. XII. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp). XIII. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp).
(...)
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-09-18, godzina: 11:30
(...)
PLIKI DO POBRANIA
Ogłoszenie o zamówieniu (pełne brzmienie) (pdf, 487.78KB)
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia (pdf, 7,364.09KB)
Załączniki do SIWZ (zip, 20,130.30KB)
Kalwaria Zebrzydowska, 18.09.2017 r.
ZP.271.16.2017
INFORMACJA Z OTWARCIA OFERT
złożonych w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie zamówień publicznych nr 582042-N-2017 w dniu 01.09.2017 r. na zamówienie pn. „Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00”
Na podstawie art. 86 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) informuję, że kwota jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia wynosi: 200 000,00 zł (słownie złotych: dwieście tysięcy 00/100).
W postępowaniu w terminie wyznaczonym na składanie ofert zostały złożone 3 oferty.
Nr oferty |
Nazwa (firma) |
Cena |
Termin wykonania |
Okres gwarancji (miesiące) |
Warunki płatności |
1. |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne PROTE Michał Kowalski |
286 959,57 |
do 30.11.2017 r. |
96 |
określone w projekcie umowy – stanowiącym załącznik do SIWZ |
2. |
Zakład Wykonawczy KOMMEL |
214 785,96 |
do 30.11.2017 r. |
96 |
określone w projekcie umowy – stanowiącym załącznik do SIWZ |
3. |
BRUK-SPEC-PLUS Przedsiębiorstwo Budowlane |
239 394,51 |
do 30.11.2017 r. |
80 |
określone w projekcie umowy – stanowiącym załącznik do SIWZ |
Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia w/w informacji, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Kalwaria Zebrzydowska, 29.09.2017 r.
ZP.271.16.2017
INFORMACJA
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Na podstawie art. 92 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej informuje, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 582042-N-2017 w dniu 01.09.2017 r. na zamówienie pn.: „Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00” Zamawiający zgodnie z art. 91 ust. 1 w/w ustawy dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty złożonej przez:
Zakład Wykonawczy KOMMEL
mgr inż. Bronisław Merak
34-124 Barwałd Średni 230
cena wybranej oferty: 214 785,96 zł
słownie złotych: dwieście czternaście tysięcy siedemset osiemdziesiąt pięć 96/100
Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełnia wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zgodnie z kryteriami oceny oferta otrzymała 100,00 punktów i stanowi najkorzystniejszą ofertę.
Zamawiający podaje punktację przyznaną złożonym ofertom w kryteriach oceny ofert określonych w SIWZ:
Lp. |
Nazwa i adres |
Punktacja przyznana ofertom w kryteriach oceny |
Łączna punktacja |
|
Cena |
Wydłużenie okresu gwarancji |
|||
1. |
Przedsiębiorstwo Budowlano-Inżynieryjne PROTE Michał Kowalski |
44,91 |
40,00 |
84,91 |
2. |
Zakład Wykonawczy KOMMEL |
60,00 |
40,00 |
100,00 |
3. |
BRUK-SPEC-PLUS Przedsiębiorstwo Budowlane |
53,83 |
33,33 |
87,16 |
Ogłoszenie nr 500051316-N-2017 z dnia 30-10-2017 r.
Gmina Kalwaria Zebrzydowska: Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 582042-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Kalwaria Zebrzydowska, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Mickiewicza 7, 34130 Kalwaria Zebrzydowska, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 338 766 218, e-mail
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
, faks 338 766 301.
Adres strony internetowej (url): www.kalwaria-zebrzydowska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odc. 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odc. 050 km 0+200,00 – 0+269,00
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
ZP.271.16.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
I. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: budowa chodników w ciągu drogi wojewódzkiej w miejscowości Przytkowice w ramach przebudowy DW 953 na odcinku 030 km 4+133,00 – 4+192,00 i odcinku 050 km 0+200,00 – 0+269,00. Zakres prac przewidziany do wykonania w ramach zadania: Zadanie przewidziano do wykonania na dwóch odcinkach drogi wojewódzkiej nr 953 Skawina Kalwaria Zebrzydowska. 1. W ramach odcinka pierwszego w km 4+133,00 – 4+192,00 odc. 030 przewidziano do realizacji: 1) Budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm – o długości 57 mb; 2) Budowę kanalizacji deszczowej o średnicy fi 400 mm wraz z montażem wpustów ulicznych i studni rewizyjnych o długości 59 mb; 3) Budowę umocnień skarpowych poprzez montaż palisady żelbetowej o długości 51 mb; 4) Budowę ścieku przychodnikowego z korytek betonowych na długości 51 mb; 5) Wykonanie poszerzenia konstrukcji nawierzchni jezdni; 6) Remont zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm. 2. W ramach odcinka drugiego w km 0+200,00 – 0+269,00 odc. 050 przewidziano do realizacji: 1) Budowę chodnika o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm o długości 69 mb; 2) Budowę kanalizacji deszczowej o średnicy fi 500 mm wraz z montażem wpustów ulicznych i studni rewizyjnych o długości 69 mb; 3) Budowę ścieku przychodnikowego z korytek betonowych na długości 40 mb; 4) Remont zjazdów indywidualnych o nawierzchni z kostki brukowej betonowej gr. 8 cm; 5) Remont skrzyżowania z drogą gminną o nawierzchni bitumicznej; 6) Wykonanie poszerzenia konstrukcji nawierzchni jezdni. Szczegółowy zakres robót został określony w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do SIWZ. II. Kod i nazwa określona we Wspólnym Słowniku Zamówień: 45233140 – 2 Roboty drogowe 45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45232130-2 Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej III. Zamawiający przewiduje udzielenie Wykonawcy zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. Ewentualny zakres w/w robót: roboty budowlane polegające na budowie chodnika wraz z kanalizacją deszczową, poszerzeniu jezdni, remoncie zjazdów indywidualnych, wykonaniu urządzeń odwadniających na odcinku do 50 mb. Zamawiający udzieli zamówienia na warunkach określonych w zamówieniu podstawowym. IV. Zamawiający, w związku z art. 29 ust. 3a Pzp, wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.) przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w ramach realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy – w szczególności: roboty brukarskie, obsługa urządzeń i prace związane z robotami bitumicznymi. V. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzania spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww wymogów. VI. Wykonawca, nie później niż w dniu zawarcia umowy przedłoży oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności. Oświadczenie powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, określenie, że czynności wskazane przez Zamawiającego wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy. VII. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie krótszym niż 7 dni, wykonawca/podwykonawca zobowiązuje się przedłożyć dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności: a) poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy oświadczenie, o którym mowa w pkt. VI wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. VIII. W przypadku zmian personalnych wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do przedłożenia aktualnego oświadczenia i kopii nowo zawartych umów o pracę w terminie do 7 dni od dokonania zmiany. IX. W przypadku powzięcia uzasadnionych wątpliwości dotyczących zatrudniania osób przez wykonawcę/podwykonawcę Zamawiający ma prawo do skierowania wniosku o przeprowadzenie kontroli do Państwowej Inspekcji Pracy. X. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczenia i dowodów zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie traktowane jako niedopełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności i skutkować będzie naliczeniem kar umownych zgodnie z postanowieniami projektu umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. XI. Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców. XII. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia (art. 36a ust. 2 Pzp). XIII. Zamawiający żąda, aby wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców (art. 36b ust. 1 Pzp).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45233222-1, 45232130-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 210556.93
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Wykonawczy KOMMEL mgr inż. Bronisław Merak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Barwałd Średni 230
Kod pocztowy: 34-124
Miejscowość: Barwałd Średni
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 214785.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 214785.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 286959.57
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.