To jest archiwalna strona Urzędu Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej.
Aktualny serwis: kalwaria-zebrzydowska.pl lub samorzad.gov.pl/gmina-kalwaria-zebrzydowska

Ogłoszenie o naborze na stanowisko inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego

Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego

 

1. Nazwa i adres jednostki

Urząd Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej
ul. Mickiewicza 7, 34-130 Kalwaria Zebrzydowska

2. Wymagania niezbędne:

1) obywatelstwo polskie,
2) wykształcenie wyższe
3) minimum 4-letni staż pracy
4) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
5) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwa skarbowe
6) stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym wyżej stanowisku,

3. Wymagania dodatkowe:

1) znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o ewidencji ludności, o dowodach osobistych, KPA
2) dyspozycyjność,

4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • prowadzenie rejestru stałych mieszkańców Gminy, rejestru pobytu czasowego trwającego ponad trzy miesiące oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców,
  • weryfikacja danych otrzymywanych z Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz sporządzanie sprawozdań o ilości zrealizowanych zadań zleconych dotyczących ewidencji ludności za pośrednictwem portalu ”SAC”,
  • wydawanie zaświadczeń o zameldowaniu i wymeldowaniu z pobytu stałego i czasowego, zamieszkaniu poza granicami RP oraz pełnego odpisu danych osobowych.
  • nadawanie numeru PESEL dla obywateli polskich i obcokrajowców przy zameldowaniu oraz na podstawie odrębnych przepisów,
  • przygotowywanie decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania, anulowania czynności materialno-technicznej oraz decyzji w sprawach odmowy udostępniania danych z Rejestru Mieszkańców oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców,
  • udostępnianie danych osobowych z Rejestru Mieszkańców oraz Rejestru Zamieszkania Cudzoziemców,
  • sporządzanie wykazów dzieci do szkół,
  • prowadzenie spraw związanych z wyborami: prowadzenie rejestru wyborców, sporządzanie spisu wyborców, wydawanie zaświadczeń o prawie do głosowania, przygotowywanie decyzji o wpisaniu lub odmowie wpisania do rejestru wyborców
  • kompletowanie kopert dowodowych o nowe wnioski dowodowe
  • wykonywanie zadań z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego wynikających z przepisów w tym zakresie
  • wykonywanie innych czynności zleconych przez Burmistrza i Kierownika Referatu

5. Warunki pracy na stanowisku:

  • Zatrudnienie: marzec 2021 na podstawie umowy o pracę na czas określony, z możliwością zawarcia kolejnej umowy
  • miejsce pracy- praca w budynku Urzędu. Stanowisko usytuowane na I piętrze, brak windy
  • stanowisko pracy- związane z pracą przy komputerze,
  • wymiar czasu pracy- pełny wymiar czasu pracy, przeciętnie 40 godzin tygodniowo.

W miesiącu lutym wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miasta, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%;

6. Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  1. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
  2. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie według załączonego wzoru
  3. oświadczenie o posiadanym obywatelstwie
  4. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe;
  5. oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
  6. kserokopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie;
  7. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy;
  8. kserokopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność- w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnień, o których mowa w art.13a ust.2 ustawy z 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych,
  9. zgoda na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną (druk w załączeniu do ogłoszenia o naborze).

Kwestionariusz osobowy, oświadczenia, zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz potwierdzenie zapoznania się z klauzulą informacyjną. należy złożyć na drukach załączonych do ogłoszenia o naborze. Kandydat jest zobowiązany do zapoznania się treścią załączników, wypełnienia, własnoręcznego podpisania oraz złożenia z pozostałą dokumentacją.

Dokumenty aplikacyjne w formie pisemnej należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej ul Mickiewicza 7, 34 -130 Kalwaria Zebrzydowska lub za pośrednictwem poczty na adres Urzędu. Kopertę z aplikacją należy opisać „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego złożyć w terminie do dnia 22 lutego 2021 roku.
Aplikacje, które wpłyną do Urzędu po w/w terminie, za pomocą poczty elektronicznej lub niekompletne, nie będą rozpatrywane.
Aplikacja musi być podpisana, a każda kserokopia potwierdzona przez kandydata za zgodność z oryginałem.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej BIP i na tablicy ogłoszeń Urzędu Miasta.
Osoba wybrana do zatrudnienia będzie zobowiązana dostarczyć do wglądu, oryginały świadectw pracy i dokumentów potwierdzających wykształcenie.
Pracodawca na każdym etapie może bez podania przyczyny unieważnić nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze.

Kalwaria Zebrzydowska, dnia 10 lutego 2021 roku

 

kwestionariusz osobowy (pdf, 313.51KB)
Pobierz plik kwestionariusz osobowy (docx, 20.35KB)

 


 

Ogłoszenie o wyniku naboru na wolne stanowisko urzędnicze

Burmistrz Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej informuje, że w wyniku otwartego i konkurencyjnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta Kalwarii Zebrzydowskiej ul. Mickiewicza 7, do zatrudnienia na stanowisku inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego wybrana została

Pani Edyta Dąbrowiecka


Uzasadnienie:

Pani Edyta Dąbrowiecka spełnia wymagania określone w ogłoszeniu o naborze na w/w stanowisko. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej Komisja Rekrutacyjna stwierdziła, że kandydatka posiada odpowiednie predyspozycje, wiedzę i umiejętności gwarantujące prawidłowe wykonywanie powierzonych obowiązków na stanowisku inspektora w Referacie Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych i Zarządzania Kryzysowego.

Kalwaria Zebrzydowska, 3 marca 2021 roku